zaterdag 2 februari 2013

Laden in het weekend

Over het weekend proberen ze ons gereed te krijgen met laden. En hopelijk kunnen we maandagvroeg onderweg. De "Lady Irina" is goster vertrokken en ze hebben nu alle tijd voor ons.

Gister in de middag ben ik even met de kok en onze tweede stuurman naar de lokale supermarkt hier geweest om wat vers fruit en groente te halen.
Voor nog geen €35,- hadden we 4 volle boodschappen tassen vol verse proviand.

's avonds ook nog even de wal op geweest en wat wezen eten en drinken met de eerste stuurman.
Dat was weer een geslaagd avondje.

Ik ben terug naar het schip gegaan in een hele oude versie van een Lada die hier nog steeds dienst doen als taxi.

Foto's van de omgeving van net buiten de poort.
Vanmiddag probeer ik wat meer daar van te maken tijdens mijn wandelingetje.

1 opmerking:

  1. lief broertje
    ik ga je vanaf nu volgen en van je mooie plaatjes genieten (K) je zus

    BeantwoordenVerwijderen