zaterdag 12 januari 2013

Nog 1 dag te gaan

Na twee drukke dagen met alles te regelen is het morgen zo ver.
Na 10 maanden aan huis is het tijd om het ruime sop weer te gaan kiezen.
Via deze blog ga ik geïnteresseerde op de hoogte houden van mijn nieuwe avonturen en belevenissen.
De "Lady Carina" ligt op mij te wachten in Rotterdam.
Daar ga ik morgen met de kapitein die naar huis gaat alles rustig doornemen voor een goede overdracht van het commando.
Maandag gaan we dan onderweg richting Archanelsk, Rusland. Gelijk een reis van 7 dagen.

MV Lady Carina / PFBV

Als je mij wilt volgen waar ik uithang klik hier.

Tot zover deze introductie.
Morgen meer.

1 opmerking:

  1. Je weet nog van vorige keer Eddy, ik vind het zó leuk om te volgen. Interessant wat er allemaal gebeurt op zo'n schip. Veilige vaart!

    BeantwoordenVerwijderen