woensdag 16 januari 2013

Langs de Noorse kust

Vanmiddag Zuid-West Noorwegen gepasseerd en nu varen we langs de Noorse kust verder omhoog naar het noorden.
We hebben nog zo'n 5 dagen te gaan.
Het weer is tot zover goed en de vooruitzichten zijn ook wel redelijk te noemen.
Vannacht hebben we wel een beetje geslingerd.
We hadden het zeetje dwars op vanuit het oosten. (vanuit het Kattegat)
Ik weet nu wel dat alles in mijn hut zeevast staat.
Dus dat wat aan de haal ging is nu goed vastgezet.

Verder ben ik vandaag naast mijn wacht bezig geweest om alvast alle papieren in orde te maken voor de Russische autoriteiten.
De formaliteiten in Archangelsk zijn toch wel wat anders dan ik gewent ben.
Ook omdat dit de eerste keer is dat de "Lady Carina" daar komt.

We zullen aankomen rond de 22ste en dan naar binnen gaan om te lossen.
Maar volgens de laatste berichten is onze retourlading pas de 28ste gereed om te laden.
We zullen daar dus wel een tijdje zijn.
Ik ga er niet van uit, want uit ervaring weet ik dat de scheepvaart per dag kan veranderen.


Received: from MPD at Globe Wireless;
Wed, 16 Jan 2013 18:07 UTC
Message-id: 774088239

Geen opmerkingen:

Een reactie posten