maandag 14 januari 2013

Bijna onderweg.

Het laden was om 18:00 gereed. Proviand en andere vooraden zijn aan boord dus we zijn er helemaal klaar voor. De loods is voor 20:00 bestelt (14-01-2013).
Nu het schip gereed aan het maken voor vertrek.
We kunnen op ons gemakkje (eco-speed) die kant op.
Ze verwachten ons niet eerder dan de 24ste januari om te lossen. En onze retourlading is pas de 28ste gereed.

Internet heb ik onderweg niet echt of mondjesmaat (Kust Noorwegen)wel is er e-mail (schip)
En met Blogger kan ik mijn Blogs via e-mail uploaden dus je ziet af en toe een nieuw stukje reis verslag verschijnen.

1 opmerking:

  1. Ik heb er zin in je te volgen, dat was bij de vorige vaart ook zo, maar toen viel ik ergens middenin. Met hoeveel bemanning zijn jullie daar?
    Vaar je langs HvH naar zee? Daar ben ik vaak (geweest) leuk om al die joekels langs te zien varen...
    Tot gauw, heb het goed met elkaar,

    BeantwoordenVerwijderen